reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Podhradova

Janka Podhradova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka z Kosic. Studujem na BERG - TUKE. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ukážem Vám moje svadobné šaty

Janka Podhradova

Ukážem Vám moje svadobné šaty

Dlho som tu nebola, pretože som nemala čas na písanie. Rýchlo prešli sviatky, už aj január je skoro za nami. Je neuveriteľné, ako rýchlo ten čas letí. Blíži sa naša svadba, preto zbieram nápady, vecičky, drobnosti, ako potešiť seba a ostatných.

  • 29. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 99x
  • 0
Svadobná bižutéria

Janka Podhradova

Svadobná bižutéria

Pred mesiacom som sa podelila o moje skúsenosti so svadobnými salónmi. Mám vybrané krásne svadobné šaty, ku nim závoj, bolerko a spodničku. Ku šťastiu mi chýba iba svadobná bižutéria a samozrejme obrúčky.

  • 9. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 130x
  • 0
Skúšanie svadobných šiat

Janka Podhradova

Skúšanie svadobných šiat

Po náročných dňoch som opäť tu, aby som Vám napísala svoje skúsenosti so svadobnými salónmi v Košiciach. Musím skonštatovať, že slovenská mentalita, obchodovanie a prístup ku zákazníkom je hotová katastrofa.

  • 29. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 132x
  • 0
Svadobné šaty, och tie šaty

Janka Podhradova

Svadobné šaty, och tie šaty

Svadba je udalosťou, na ktorú spomíname celý život. Preto voľba svadobných šiat je mimoriadne dôležitá. Svadobné šaty totiž ovplyvnia náladu po celý svadobný deň.

  • 23. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 93x
  • 0
Plánovanie svadby

Janka Podhradova

Plánovanie svadby

Čaká nás výnimočný deň, naša svadba. Je neuveriteľné, ako ten čas letí. Nedávno boli zásnuby a svadba je už za rohom. To bude ale makačka...

  • 17. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 99x
  • 0
reklama
Zásnuby v Tatrách

Janka Podhradova

Zásnuby v Tatrách

Zase som tu, pokračujem v našom príbehu. Teda s partnerom sme sa dalo do kopy v apríli 2007. Vtedy sme boli v 3. ročníku na Technickej univerzite v KE. Boli sme spolu len málo, väčšinou večer, keď už bolo zadania hotové a mali sme čas jeden na druhého.

  • 12. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 115x
  • 0
Školské dni, naše kamarátstvo a láska

Janka Podhradova

Školské dni, naše kamarátstvo a láska

Takže ako som už predtým písala, išla som na strednú školu do Košíc. Prvé dni boli veľmi ťažké, nikoho som nepoznala. Bola som obklopená novými ľuďmi, ale predsa som bola sama. Škola bola pekná, moderne zariadená, nové učebne, nové učebné pomôcky, knihy, interaktívne miestnosti a podobne. Všetko trendy, len učiť sa treba.

  • 5. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 76x
  • 0
Môj príbeh a naša láska

Janka Podhradova

Môj príbeh a naša láska

Neviem ako a kde mám začať. Rozhodla som sa Vám napísať náš príbeh, príbeh našej lásky. Dúfam, že budete tolerantní, lebo som začiatočníčka, neviem ako sa to robí, ako sa píše blog. V každom prípade to bude zábavné, miestami vážne, ale celé moje, naše. Tak príjemné čítanie.

  • 27. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 93x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu