reklama

Ukážem Vám moje svadobné šaty

Dlho som tu nebola, pretože som nemala čas na písanie. Rýchlo prešli sviatky, už aj január je skoro za nami. Je neuveriteľné, ako rýchlo ten čas letí. Blíži sa naša svadba, preto zbieram nápady, vecičky, drobnosti, ako potešiť seba a ostatných.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako prvú vec, ktorú som začala riešiť boli šaty, svadobné šaty. Prekrásne, nádherné, len a len moje. Mám ich zo svadobného salónu La Fiaba (www.lafiaba.sk). Nevydržala som, takže nech sa páči, ukážem Vám ich. Presne tie šaty som našla aj na jednej stránke medzi obľúbenými šatami. Teda som rada, že bol to správny výber.

Okrem svadobných šiat som kúpila aj svadobnú bižutériu, prekrásnu, jedinečnú, tie najkrajšie. Samozrejme za výhodnú cenu, milá pani zo salónu mi bola taká ochotná a objednala mi ich. Teraz sú na rade topánky, ktoré som už tiež skúšala, ale zatiaľ som si ich ešte nevybrala. Pierka sú na ceste, rozmýšľam nad kvetmi do kytice a nad farbou výzdoby. Všetko postupne, ešte mám čas, síce nie veľa, ale predsa.

Janka Podhradova

Janka Podhradova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka z Kosic. Studujem na BERG - TUKE. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu