reklama

Skúšanie svadobných šiat

Po náročných dňoch som opäť tu, aby som Vám napísala svoje skúsenosti so svadobnými salónmi v Košiciach. Musím skonštatovať, že slovenská mentalita, obchodovanie a prístup ku zákazníkom je hotová katastrofa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedného pekného jesenného dňa s kamoškou sme sa vybrali na lov svadobných šiat. Naše kroky viedli na Hlavnú ulicu mesta Košice, kde na každom kroku sú svadobné salóny. Boli sme veľmi nadšené, tešili sme sa na celý deň. Už hneď v prvom salóne nás tá radosť prešla. Slečna, ktorá ma obsluhovala bola veľmi drzá. Hneď mi povedala, že šiat sa nesmiem dotýkať, lebo vraj mám špinavé ruky a nepraje si, aby som jej šaty zašpinila. Tak dobre, rukami za chrbtom som popozerala výber. Šaty boli skôr sivé ako biele, ale vraj tá značka je taká, farba je originálna a sivosť nevznikla obnosením šiat a zašpinením. Šaty sa mi nepáčili, tak som ani neskúšala, ceny boli od 450 eur a vyššie. S kamoškou sme sa vybrali do ďalšieho salónu. Najprv ma slečna nechcela pustiť, lebo nebola som objednaná. V tom čase v salóne však nikto nebol, tak som ju poprosila, či by ma nemohla vziať, keďže nemá nič na robotu. Nemilo, ale vyhovela mi. Povedala, že na mňa šaty nemá, lebo som väčšia, ako ostatné nevesty, že majú tam šaty iba 34 a 38 veľkosti. Ostala som v šoku, že čo? Vôbec nie som veľká a nosím veľkosti 40 a 42, závisí od strihu, a to je normálne. Nie som žiadna vychudnutá chudera. Nakoniec mi našla jedny šaty, ktoré vôbec neboli pekné, boli špinavé a mali pokazený zips a stáli 490 eur. Zase nič, poďakovala som jej ze ochotu a išla som preč. Kamoška tiež bola zhrozená z prístupu dotyčnej. Bola to zrejme nejaká študentka, ktorej je jedno, či je nevesta spokojná alebo nie. Stále sme boli nadšené, pokračovali sme ďalej do veľmi pekného salónu. Predávajúca boli síce milá, ale výber nebol veľký. Šaty na jedno kopyto, všetky na jeden štýl. Tam som skúšala asi 5 šiat, ale ani jedny sa mi nepáčili. Ceny boli od 400 eur a vyššie. Ďalšie dve salóny boli na nič, mali tam staré šaty, nevhodné strihy pre moju postavu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S kamoškou sme už boli riadne unvené, takže ten posledný salón, čo sme mali vyhliadnutý, sme aj nakoniec vynechali. Išla som domov, bola som sklamaná, že v salónoch, kde slečny by mali byť milé, ochotné pracujú znudené, znechutené babenky. Týždeň som nechala pokoj svadobným šatám, nemala som čas ísť na ďalšie skúšky.

Na začiatku októbra som sa dohodla s kamoškou, že skúsime to ešte raz. Išli sme akurát na električku, keď sme zbadali, že jedna slečna nesie svadobné šaty v obale. Zastavila som ju a opýtala som sa, že kde sa tak ponáhľa so šatami. Bola milá a vravela, že šaty nesie do salónu, lebo ich doma upravovala pre jednu nevestu, ktorá má prísť po ne. Zistila som, že ten salón je vlastne jej. S kamoškou sme išli rovnou s ňou do jej salónu. Úplne nový salón, nové šatičky, prekrásne a normálne veľkosti. Vyskúšla som asi 8 šiat. Slečna bola milá, priateľská, ochotná, podávala mi šaty, závoje, doplnky. Proste ochota a trpezlivosť na 10000%. V inom salóne by ma už poslali preč, že nemajú čas na mňa alebo nech si už rýchlo vyberiem. Nevedela som, ktoré šaty si mám vybrať, ale nakoniec ona mi perfektne poradila. Mám vybraté biele šatičky s vlečkou, ku nim biely závoji a bolerko. A to všetko za neuveriteľných 250 eur. Super že? Ten salón je La Fiaba v Košiciach na Terase, www.lafiaba.sk. Majú stránku aj na sociálnej sieti, https://www.facebook.com/SalonLaFiaba

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Salón a dotyčnú slečnu môžem len odporúčiť za skvelý prístup, krásne šaty a doplnky.

Budúce nevesty, prajem Vám, aby výber svadobných šiat bol hladký, bezprobémový, pokojný a skvelý. Nech sa Vám darí!

Janka Podhradova

Janka Podhradova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka z Kosic. Studujem na BERG - TUKE. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu