reklama

Svadobné šaty, och tie šaty

Svadba je udalosťou, na ktorú spomíname celý život. Preto voľba svadobných šiat je mimoriadne dôležitá. Svadobné šaty totiž ovplyvnia náladu po celý svadobný deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Vybrať si tie najvhodnejšie je veľmi náročné. Treba si vybrať šaty, ktoré lichotia postave. Zároveň musia byť pohodlné, pretože nevesta bude v nich nielen tancovať, ale vôbec existovať. Rozhodla som sa aj ja, že pre istotu začnem už teraz. Viem, že do svadby ešte je veľa času, ale kým nájdem tie vhodné, ktoré sa mi budú páčiť.... Bude to ťažké rozhodnutie.
Hľadala som na internete rôzne strihy, farby, kombinácie a prišla som na to, že jednoznačne chcem biele princeznovské šaty. Aspoň raz za život zažiariť v pekných šatách pre princezničky. Čítala som na fórach, že z Číny sa neoplatí objednať, lebo sľubujú hory doly, šaty na fotkách sú len ukradnuté od svadobných salónov a v skutočnosti tie šaty vôbec takto nevyzerajú. Sú nevhodne ušité, chýbajú flitre, krajky a podobné dekoratívne prvky, ktoré dodávajú šatám ten správny šmrnc. Takže Čína a šaty z tretích krajín v mojom prípade neprichádzajú do úvahy. Radšej niečo kvalitnejšie, ako šaty za 100 eur, ktoré vôbec nevypadajú tak, ako na fotkách na internete.
Preto som urobila zoznam svadobných salónov v Košiciach. V blízkej budúcnosti ich určite za radom navštívim. Od kamarátky viem, že salóny na Hlavnej ulici sú nielen pekné, majú značkové šaty, ale sú aj drahé. Za šaty by som nechcela dať 500-600 eur. Takže budem musieť nájsť nejaký kompromis medzi cenou a kvalitou. Na sídliskách tiež sú salóny, práve jeden je aj blízko mojej roboty. Volá sa La Fiaba, je nový, tak tam určite budú mať aj nové šaty. Asi bude prvý salón, ktorý navštívim, našla som aj stránku – www.lafiaba.sk. Potom Vám napíšem, ako som dopadla, či som bola spokojná alebo nie. Postupne Vám referujem aj o ďalších salónoch, o výbere a o cenách, aby Ste mali aj Vy, budúce nevesty prehľad. Pretože svadobné šaty sú viac ako len šaty, ktoré si oblečiete len raz za život. Spomienky na najkrajší deň zostanú v pamäti nielen každej nevesty, ale aj ostatných hostí. Teším sa na skúšanie a dúfam, že nájdem tie pravé aj ja.
Janka Podhradova

Janka Podhradova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka z Kosic. Studujem na BERG - TUKE. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu