reklama

Plánovanie svadby

Čaká nás výnimočný deň, naša svadba. Je neuveriteľné, ako ten čas letí. Nedávno boli zásnuby a svadba je už za rohom. To bude ale makačka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozhodli sme sa jeden pre druhého a našu lásku spečatíme v septembri v Košiciach. Hádam nemusím ani prízvukovať, že nás čaká veľa veľa roboty. Musím všetko zladiť, aby naši hostia boli spokojní. Zatiaľ máme rezervovaný kostol na Hlavnej ulici a sálu. Rozhodli sme sa pre kapelu zo stredného Slovenska. Jednak preto, lebo ich dobre poznáme, vieme, že hrajú tú najlepšiu hudbu a jednak preto, lebo svadba bez kapely nie je tá pravá, veselá. Začali sme pozerať obrúčky, vybraté ale ešte nemáme. Niečo sa páči môjmu nastávajúcemu, niečo mne, tie pravé sme ešte nenašli. Nevadí, máme ešte veľa času.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súria ale svadobné šaty. Na nete som čítala, že je neskoro, pretože niektoré nevesty už majú rok dopredu šaty. Podľa mňa je to nezmysel mať svadobné šaty tak skoro. Čo keď sa mi už nebudú páčiť, alebo priberiem? Alebo nejaká nevesta predo mnou ich zničí? O týždeň sa vyberiem aj ja na lov. Mám vysnívané nádherné biele šaty, princeznovksé, ľahučké, k nim závoj až po zem. Svadobné bižutéria je tiež dôležitá, topánky musia byť pohodlné na nízkom opätku.

Ostatné veci ako svadobné oznámenia, svadobné pierka, oblek pre drahého ... si ešte počkajú. Tak čoskoro sa hlásim a prezradím Vám, čo som našla, nenašla, čo sa mi páčilo a čo nie. Držte mi palce, nech som spokojná s výberom. Prajem pekný, upršaný deň.

Janka Podhradova

Janka Podhradova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka z Kosic. Studujem na BERG - TUKE. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu